Splošni pogoji poslovanja – Oddaljena računalniška pomoč
Podjetje: Birotehna d.o.o.
Sedež: Litijska cesta 259, 1261 Ljubljana - Dobrunje
Matična št.: 5925983000 ID za DDV: SI48671959
E‑pošta: info@birotehna.si
1. Predmet storitve
Podjetje nudi storitve oddaljene računalniške pomoči (v nadaljevanju: storitev) za lažje uporabniške težave preko varnih programskih rešitev za oddaljeni dostop. Storitev je namenjena potrošnikom.
2. Cenik in način plačila
Storitve se obračunajo po 80€ + DDV na uro. Minimalni obračun je 15 minut (20€ + DDV). Plačilo se izvede pred začetkom storitve preko varnega plačilnega sistema (Stripe). Cene so v EUR in vključujejo DDV, razen če je navedeno drugače.
3. Postopek izvedbe
- Stranka izpolni spletni obrazec, potrdi soglasja in opravi plačilo.
- Tehnik po plačilu začne oddaljeno sejo in vodi stranko skozi potrebne korake.
- Po zaključku stranka prejme povzetek posega in račun.
4. Pravica do odstopa in takojšnja izvedba
Potrošnik ima pravico odstopiti od pogodbe v 14 dneh. Če potrošnik izrecno zahteva takojšnjo izvedbo storitve in je storitev opravljena, potrošnik izgubi pravico do odstopa. Besedilo izjave je na voljo na posebni strani “Takojšnja izvedba”.
5. Garancija in omejitev odgovornosti
Podjetje storitev izvaja po načelu najboljše prakse, vendar ne jamči, da bo vsaka težava odpravljena, saj je vsak poseg edinstven. Odgovornost podjetja je omejena na višino plačila za posamezno storitev.
6. Reklamacije in pritožbe
Reklamacije sprejemamo pisno na e‑pošto. Trudili se bomo za sporazumno rešitev sporov; v nasprotnem je pristojno sodišče v Ljubljani. Možno je izvensodno reševanje sporov.
7. Varstvo osebnih podatkov
Obdelava osebnih podatkov je opisana v Politiki zasebnosti. Spletne povezave do obdelovalcev (Stripe, Google) so navedene v Politiki zasebnosti.
8. Končne določbe
Podjetje si pridržuje pravico do sprememb SPP. Velja različica, objavljena na tej strani z datumom spodaj.
Zadnja posodobitev: 25.09.2025